دستگاه جوش نقطه ای چیست؟

جوشکاری فرآیندی است که در آن فلزات با حرارت دادن به دمای مناسب به یکدیگر متصل می شوند با فشار در اکثر کارها و صنایع ساخت و ساز مدرن استفاده می شود. جوشکاری نقطه ای در حقیقت عبور جریان بالا از دو سر الکترود که باعث ایجاد اتصال دایم می شود .

مزایا جوش نقطه ای :

1- سرعت بخشی به فرآِیند جوش

2- استحکام جوش  بسیار قوی 

3- تخریب بسیار کم و حفظ آلیاژ

4-زیبایی کار

5- عدم تغییر شکل اتصالات

6- اقتصادی بودن روش و کاهش مصرف مواد مصرفی

7- مصرف انرژی بسیار پایین

8- جلوگیری از انتشار حرارت و خرابی دیگر بخش می شود چون کاملا هدفمند و در کسری از زمان اتصال می دهد .

کاربرد دستگاه نقطه جوش باتری

دستگاه جوش نقطه ای باتری این امکان را ایجاد می نماید تا باتری توسط نوار نیکلی در کنار هم به صورت پک بوجود آید و اگر بخواهید پک باتری را به غیر از جوش نقطه ای با لحیم کردن وصل نمایید به ساختار اصلی باتری آسیب شدیدی خواهد آمد و باعث خسارت های زیادی دستگاه مصرف کنند می شود و برای همین حتما باید جوش نقطه ای داده شود . ازمزایا جوش نقطه ای می توان به پایداری ساختار باتری و تمیزی کار و جریان کشی بهتر از باتری اشاره نمود . هرگز از لحیم نمودن جهت اتصال باتری استفاده ننمایید چون باعث کاهش عمر باتری و اتصال کوتاه می شود .

 

معرفی انواع دستگاه های نقطه جوش گروه صنعتی پاورتاپ

دستگاه نقطه جوش باتری پاورتاپ مدل 500

 

جهت استفاده برای اتصال باتری مانند 18650 و یا نیکل کادمیومی  و مانند آن استفاده می شود . مصارف عمومی دارد و می توان به راحتی با تری ها را به یکدیگر وصل نمود .

مناسب :

1- ساخت پک باتری و تعمیرکاران 

 

دستگاه نقطه جوش باتری پاورتاپ مدل 500 پلاس

 

این دستگاه مناسب برای پک های باتری بالای 10 عدد می باشد مثلا پک های باتری های اسکوتر ، موتور و دوچرخه برقی ، باتری های مخابراتی و پک های صنعتی بزرگ می باشد و با دارا بودن بازوی متحرک این امکان به شما داده می شود که چرخش 360 درجه برای اتصال برای جوش باتری ها در هر زاویه را امکان پذیر می نماید و میتوان در خط تولید ها سرعت تولید را به راحتی  تا 3 برابر افزایش دهید.

مناسب :

1- کارخانجات صنعتی برای افزایش سرعت خط تولید 

2-پک های باتری های بزرگ مثل دوچرخه برقی ، موتور برقی ، اسکوتر ،پک های مخابراتی و غیره

3-افزابش دقت کار

 

دستگاه نقطه جوش باتری پاورتاپ مدلp500

 

 این دستگاه مناسب جهت استفاده در جوش نقطه ای در بردهای ظریف ، اتصال باتری های ظریف به موبایل باتری کوچک که نیاز به تنظیم دقیق میزان اتصال دارد و می بایستی جوش کاملا کنترل شده باشد و کنترل میزان جوش بسیار مهم می باشد ، ساخته شده هست و دستگاه های نقطه جوش معمولی در بازار پاسخگوی نیاز آنها نمی باشد. این دستگاه بهینه شده توسط دانش روز دنیا آماده سازی شده است.

مناسب :

1- باتری های بسیار کوچک 

2- اتصال برده ای بسیار کوچک

3- اتصال باتری های موبایل به بردهای بسیاز ضعیف

تلفن: 021-44447760 – 021-65612617

فکس: 021-65612617

گروه صنعتی پاورتاپ

آدرس: تهران تقاطع آزادگان و بزرگراه فتح-شهرک صنعتی گلگون-بلوک 1050